Zapraszamy na spotkanie rodziców uczniów przyszłych klas pierwszych.

Spotkanie odbędzie się  11 czerwca 2019 r. o godzinie 18:00
SERDECZNIE ZAPRASZAMY

W dniach 6-8 maja odbyła się wycieczka dla uczniów klas V-VIII, którzy wyróżniają się osiągnięciami w nauce.

6 maja o godz. 6:45 zebraliśmy się pod szkołą, by o 7:00 wyruszyć w stronę Wałbrzycha, miasta niezwykle urokliwego, nieczęsto odwiedzanego przez turystów z Poznania. Gdy znaleźliśmy się na Dolnym Śląsku mieliśmy okazję zwiedzić Kopalnię w Nowej Rudzie, gdzie uczniowie zapoznali się z niebezpieczną pracą górnika, dowiedzieli się jak powstaje węgiel, napotkali ducha kopalni - Skarbnika oraz mieli okazję przejechać się górniczą kolejką. W Świdnicy dotarliśmy do prywatnego Muzeum Broni i Militariów, wielkiego pasjonata w której można znaleźć ponad 2000 eksponatów, gdzie główną atrakcją stała się przejażdżka czołgiem. Kolejnym przystankiem w tej samej miejscowości był Kościół Pokoju pw. Trójcy Świętej w stylu barokowym. Zwiedzanie wraz z wysłuchaniem nagrania lektora. Niesamowicie ozdobny, dopracowany w najmniejszym detalu, wykonany z drewna zabytkowy kościół, budzi zachwyt wśród turystów. Niezwykle ważnym punktem naszej wycieczki była wizyta w sztolni we Włodarzu, największy, jeden z siedmiu kompleksów projektu Riese (olbrzym), wybudowanego w czasie II wojny światowej w górach sowich. Zagadkowe podziemia III Rzeszy od wielu lat rozpalają umysły poszukiwaczy przygód i badaczy historii. Wiele zagadek nie zostało rozwiązanych, wiele pytań zostaje bez odpowiedzi, tajemnice zachowane w niezwykłym miejscu pozostaną na długo w naszej pamięci, być może kiedyś zostaną rozwiązane. Jednym z wielu atrakcji naszej wycieczki było zwiedzanie przepięknego zamku Książ wybudowanego na skale, niejednokrotnie rozbudowywanego. Bogate zdobienia, symetria to niewątpliwie atuty zamku. Pani przewodnik rozbudziła naszą wyobraźnię opowiadając o ciekawostkach z życia właścicieli posiadłości. Zapisaną w historii została Daisy księżna, hrabina, baronowa na Książu. Kolejnym miejscem był zamek Grodno w Zagórzu Śląskim, wybudowany na szczycie góry Choina. Zwieńczeniem naszej wycieczki była wizyta w Szczawnie Zdroju, gdzie piliśmy zdrowe wody mineralne, poznaliśmy jak wygląda wizyta kuracjuszy w sanatorium. Pełni wrażeń i bogatsi o nowe doświadczenia wróciliśmy do Dąbrowy.

Zgodnie z art.  34 ust. 10 rozporządzenia Ministra  Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Sprawozdania finansowe w Biuletynie Informacji Publicznej jednostki obsługiwanej umieszcza się informację o miejscu publikacji sprawozdania finansowego tej jednostki.

Szkoła Podstawowa im. Astrid Lindgren w Dąbrowie: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl/?c=1446

Szanowni Rodzice!
Informuję, że z dniem 6 maja br. (poniedziałek) organizacja pracy szkoły wraca do dotychczasowego planu zajęć. Od poniedziałku, 6 maja ruszają zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze.
Wynika to z decyzji Zarządu Głównego ZNP podjętej w dniu 25 kwietnia w sprawie zawieszenia ogólnopolskiego strajku od 27 kwietnia 2019 r.